wtorek, 3 lutego 2015

Zachęcam do głosowania na mojego bloga w konkursie Blog Roku 2014

Moi Drodzy! 
Jeśli zaglądacie na mojego bloga, czytacie moje wpisy, oglądacie moje zdjęcia i lubicie to co robię, to zachęcam Was do głosowania SMS-owego właśnie na mojego bloga w konkursie Blog Roku w kategorii Pasje i twórczość. Głosować możecie wysyłając SMS o treści H11364 pod numer 7122 (koszt SMS-a wynosi 1,23 zł). Dochód z SMS-ów zostanie przekazany fundacji Fundacja Dzieci Niczyje, która pomaga dzieciom doświadczającym przemocy. Będzie mi bardzo miło, jeśli zagłosujecie właśnie na mojego bloga. 
Głosowanie trwa do 10 lutego do godz. 12:00. Zagłosować można tylko raz z każdego numeru telefonu.

Pozdrawiam i dziękuję za Wasze głosy! 
Łukasz Hartman 

GŁOSOWANIE ZAKOŃCZONE. Dziękuję za oddane głosy na mój blog :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz